Ninja : yaAllah aku merayu


yaAllah-01



[klick untuk tumbesaran]

yaAllah aku merayu..
Allah tuhanku yang Maha Mengetahui...
Allah tuhanku yang Maha Mendengar...
Allah tuhanku yang Maha Mencintai...



yaAllah jangan jadikan aku seorang yang takut kepada kekuasaan...
selama mana kekuasaan kaulah yaAllah yang kekal abadi...
dan kekuasaan kaulah yang tidak penah habis,,,

yaAllah jangan jadikan aku takut kepada kesempitan harta dan duit....
sedangkan harta dan kekayaan kau banyak dan tidak akan pernah habis...

yaAllah tetapkan hati aku bertawakal kepada mu...
sebenar-benar tawakal....

Allah yang bagi maha memberi rezeki...
Allah yang bagi maha memberi rezeki...
rahsia kasihmu..
yaAllah...dengarkan dan perkenankan ان شاء الله...

perkenankan doa kami...
perkenankan doa kami..
mustajabkan doa kami yang baik-baik...

mustajabkan yaAllah...




(berlapang dada)... AllahuRabbi..
Publishing : Admin
 
Return to top of page SiteMap Follower TV Online Copyright © 2010 - 2016 | All Rights Reserved | SaHaBaT BUKIT BOTAK Edited by LAG