Ninja : Mengejar Syurga Neraka Dunia


yaAllah tiada kesukaran


[klick untuk tumbesaran]

hati hiba mengenangkan....
aku menangis....
aku merintih.....



aku meratap ...
aku meminta....
aku memohon...
aku mengharap....

yaRahman الرحمن Maha Pengasih
yaRahim الرحيم Maha Penyayang 
yaMalik الملك Maha Memerintah
yaQahhar القهار Yang Memaksa 
yaWahhab الوهاب Maha Pemberi Kurnia 
yaRazzaq الرزاق Maha Pemberi Rezeki 
yaFattah الفتاح Maha Pembuka Rahmat 
yaMuid المعيد Maha Mengembalikan Kehidupan 
yaSamad الصمد Tempat Meminta
yaGhani الغنى Maha Kekayaan 
yaNafik النافع Maha Memberi Manfaat 
yaMalik al-Mulk مالك الملك Penguasa Kerajaan (Semesta)

dengan berkat kemuliaanmu..
yaAllah kepadamu Aku menyeru...
mohon dengan sangat..

perkenankan doa kami...
perkenankan doa kami..
mustajabkan doa kami yang baik-baik...
mustajabkan yaAllah...

jantung berdegup kencang menantikan
jawapan mu tuhan..yaAllah..yaRabb...
apa yang salah dariku...
yaAllah ampuni dosa-dosaku....
yaAllah kau sahaja yang mengerti...

jagalah adab aku dengan tuhanku..
jagalah lisan aku dengan tuhanku..
jagalah tulisan aku dengan tuhanku..yaAllah..

Allah yang bagi maha memberi rezeki...
Allah yang bagi maha memberi rezeki...
rahsia kasihmu..
yaAllah...dengarkan dan perkenankan ان شاء الله...




(berlapang dada)... AllahuRabbi..
Publishing : Admin
 
Return to top of page SiteMap Follower TV Online Copyright © 2010 - 2016 | All Rights Reserved | SaHaBaT BUKIT BOTAK Edited by LAG