Ninja : Note web kenapa page ustazazhar.net/v01/ tidak boleh dibuka


Bukti memang tak boleh buka atau provider saya yang sekat.

Kenapa yeap tak boleh buka wep page ustazazhar.net/v01 seperti biasa.
Tak kan lah benda macam ini pun nak sekat. 
Ingat juga down tetapi apabila disemak tengok la www.websitedown.info/ustazazhar.net tak down pun...
(Last updated @ 06/01/2012 23:41:38
)

Memang menjadi tanda tanya buat saya la..kenapa..kenapa...
Kenapa.....tak boleh buka...haha...korang kena fikir sendiri la....

Bukti apabila mengunakan proxy baru boleh buka...adui..



Klick ini untuk membuka secara proxy boleh pula : ustazazhar.net/v01/



Publishing : Admin

 
Return to top of page SiteMap Follower TV Online Copyright © 2010 - 2016 | All Rights Reserved | SaHaBaT BUKIT BOTAK Edited by LAG