Ninja : Kenangan Kawan Lama Menyapa E-ONE



Waalaikumusalam bro... Selamat datang kawan ke dunia tanpa sepadan ni..hehe~...
Masih Ingat bro...Nama mu masih dalam ingatan ini...Masta..hehe~

Engkau memang hebat seperti dulu masih dapat menjejaki aq sampai sekarang..^.^

" Terkadang, Tuhan menghilangkan sesuatu yang sangat bererti dari genggamanmu, agar kamu menyedari kesalahan dan berubah menjadi lebih baik. "


Cantik blog ko sekarang....nerfwanted.tk...mana pergi blog lama....aq tau kena embush kan..hehe~


Wei buat la google plus add aku kat sini  banyak benda kita boleh sembang bro..
Sembang je jangan lebih-lebih sudah..haha~

Sembang pasal ..pasal dunia IT sekarang ni...
Engkau dah kahwin ke...Jangan lupa ajak aq nanti..

Jangan komen kat bawah ini..nanti kantoi...faham-faham la erk...
Yang penting add aq kat google plus tu......

Akhir kata, jika ada penulisan aku mengecilkan hati kau ini, aku memohon seribu kemaafan. Yang baik datangnya dari tuhan yang satu dan yang buruk itu datangnya dari aku insan yang lemah ini.. 






Publishing : Admin



 
Return to top of page SiteMap Follower TV Online Copyright © 2010 - 2017 | All Rights Reserved | SaHaBaT BUKIT BOTAK Edited by LAG