Ninja : IMPORTANT : kenapa saya tak follow blog KAMU balik..?


Kenapa saya tak follow blog KAMU balik..
Sebabnya saya tak dapat trace blog kamu..
dan Saya mohon Maaf..
Cuba lihat gambar dibawah...

Image 1




Image 2

Ini saya follow balik sebab saya dapat..
trace blog link nya..
Korang kena setting Betul-betul..
Baru boleh nmpak mcm nie...





Hari ini,
Saya malas nak buat TUTORIAL SETTING..

Jadi macam mana kita nak mengatasi masalah ni? 
Ok.. kami malas nak taip banyak-banyak. kita terus isi ke komen
bawah nie..

Korang perasaan kan..







Dah selesai tapi jangan lupa 
klik "SUBMIT COMMENT" sebelum keluar.
dan nanti saya akan Follow KAMU balik..
InsyaAllah...


Sumber : Admin & Crew http://ninja92lag.blogspot.com/ 



 
Return to top of page SiteMap Follower TV Online Copyright © 2010 - 2016 | All Rights Reserved | SaHaBaT BUKIT BOTAK Edited by LAG